درس اول:(اسم اشاره+مفرد/مثنی و جمع)

خلاصه درس


خوب پرسیدن نصف دانش است هم نشینی با دانشمندان عبادت است. ارزش انسان به دانش و ایمان است


  • مهدی طوقی
  • 04 تیر 1405

برای پسرام مذکر و برای دختران مونث


  • Shiva hajipor
  • 04 تیر 1405

اسم مثنی دو علامت دارد ان_ ین _'


  • لحببححبسلام
  • 04 تیر 1405

دانشمند بدون عمل ملنند درخت بوم میوه است


  • ستاره روشن زهی
  • 04 تیر 1405

اسمی که مثنی است اسم اشاره آن هم باید مثنی باشد. اسمی که مفرد است اسم اشاره آن هم باید مفرد باشد. اسمی که جمع است اسم اشاره آن هم باید جمع باشد


  • فاطمه قلاوند
  • 04 تیر 1405

برای شاره به دور و نزدیک برای مذکر از هذا (این)، ذالک(آن) و برای اشاره به دور و نزدیک برای مونث از هذه (این)، تلک(آن) استفاده میکنیم.


  • سیدعلیرضا صداقت
  • 04 تیر 1405
پرسش و پاسخ درسی



ثبت