فصل اول:حقوق و مسئولیت های ما

خلاصه درس


که ما مسئولیت ها و حقوق هایی داریم ک ب درستی باید اونا رو انجام بدیم


  • ریحانه احمدی
  • 04 تیر 1405

فهمیدم که درسته انسان حق داره ولی در عین حال یه سری مسئولیت هایی هم داره .


  • الناز معصومی
  • 04 تیر 1405

درفصل اول فهمیدم که انسانها در روابط خود با دیگران حقوقی دارند که باید متقابلا رعایت کنند وهمه ما علاوه بر حقوق، ازهم انتظاراتی داریم که مسولیم آنهارو برآورده کنیم.


  • علی اکبر پناهی
  • 04 تیر 1405

مسولیت باید از پدر یا مادر خواهر برادر باید مسولیت داشته باشیم


  • 04 تیر 1405

وباید همیشه از مادر یا پدر اجازه بگیریم


  • 04 تیر 1405

خلاصه‌درس‌پدرو‌مادر‌به‌ما‌ محبت میکند‌ ودر‌ حد ‌‌امکانات‌‌برای‌ ما لباس وغدا‌وبه وسالی‌که‌نیاز‌داریم‌‌ فراهم‌میکند‌ ما‌حق‌ نداریم‌کسی رامسخره کنیم بچه‌ هاباید‌به‌ معلم‌ها‌احترام بگذرند ‌‌‌‌‌‌ما‌‌ حق نداریم به‌ وسایل‌‌حمل‌نقل‌‌عمومی‌خسارت‌وارد‌کنیم


  • حمید‌رضا‌پاپی
  • 04 تیر 1405

شکر گزاری استفاده صحیح از نعمت ها قدرت نعمت ها را دانستن و به هد ندادن آنها است


  • مهدی طوقی
  • 04 تیر 1405

همه در زندگی هم حقوقی دارنند هم مسئولیت هایی


  • Shiva hajipor
  • 04 تیر 1405

شکر‌‌خداوند‌نعمت‌‌های‌الهی حق‌دیگران‌را‌‌ ‌‌احترم‌‌ بگذاریم


  • حمید‌رضا‌پاپی
  • 04 تیر 1405

تولید محصول به چه شکل است تولید محصول به منظور رفع نیاز ها و خواسته های انسان صورت می گیرد


  • رضا
  • 04 تیر 1405

ما از اول افریده شدن خداوند مهربان به ما حقوقی عطا کرده حقوق های مثل حق حیات یا زندگی که مهم ترین انهاست حق ازاد بودن نام خوب داشتن و۰۰۰ است ما در زندگی نمی توانیم به تنهایی زندگی کنیم واز دیگران کمک میگیریم ما از تولد با پدر ، مادر ، خواهر و برادر ارتباط برقرار می کنیم ما در صورتی تبعه یک کشور هستیم که حقوقی بر مبنای ان کشور داشته باشم


  • ریحانه طباطبایی
  • 04 تیر 1405

من از این درس فهمیدم که خدا هزاران چیز برای ما آفریده و ما میخواهم یک کار های کوچک برای او انجام بدیم مثلا عبات کردن قرآن خواندن دعا کردی و ..... من فهمیدن که نباید همسایمون را آزار بدیم و با پدر و مادر با ادب باشیم مدرسه مان را پاکیزه نگه دارین به وسایل حمل عمومی خسارت وارد نکنیم


  • رقیه صبوحی
  • 04 تیر 1405

درس ما ازین قراراست که همه مسولیت داریم مثال من مسولیت دارم درسم رادرست بخانم


  • سپهر رامرودی
  • 04 تیر 1405

درس من حق دارم حقوق به دو دسته تقسیم می شوند حقوق طبیعی و حقوق فردی


  • محمد
  • 04 تیر 1405

این درس درباره حقوق مردم،دانش اموزان،معلمان،کشور و مسئولیت ها ی مردم معلم ها و کشور و اینکه گفت دانش آموزان دربرابر شهدا مسئول هستند


  • ...
  • 04 تیر 1405

من از فصل اول یاد گرفتم که باید به حقوق دیگران احترام بزارم و تبعیض قائل نشم ما حقوق طبیعی داریم من یاد گرفتم که هر فرد تبعه ی کشورشه


  • فاطیما پاکزاد
  • 04 تیر 1405

من حق دارم یعنی اینکه به دلیل انسان بودنت شایستگی داشتن آن را داری انسان از خلقت و تولد دارای حقوق طبیعی میشود مهم ترین حق، حق حیاط و زندگی است! ما حق کار و تلاش ،ازدواج،نعمت های، خداوند،آزادی و...داریم نمونه هایی از حق در خانه و خانواده:داشتن نام و فامیل و شناسنامه ،حق محبت از خانواده، حق تحصیل،حق غذا و لباس و مسکن مناسب نمونه حق هایی در مدرسه:کسی حق نداره دیگری را مسخره کند ،هر دانش آموز به آندازه سایر دانش آموزان مورد توجه قرار بگیرد ،حق گفتن مشکلات درسی، نمونه هایی از حق در جامعه:حق داشتن محیط سالم ،هیچ کسی حق ندارد به وسایل عمومی صدمه بزند ،حق استفاده از خدمات پزشکی و بهداشتی ،حق امنیت


  • کمیمیا
  • 04 تیر 1405

ما از بچگی حق های دارند یکی ازمهم ترین حق انسان حق حیاط است


  • چکار داری اسم چیه
  • 04 تیر 1405

همه حق و مسئولیت داریم


  • احمدی
  • 04 تیر 1405

اینکه مادرقباد دیگران مسولیت های داریم


  • علی الیاسی
  • 04 تیر 1405
پرسش و پاسخ درسی



ثبت